marți, 19 iunie 2007

Dialog

Eu: Pleeec!
Ea: Unde?
Eu: In Vrancea.
Ea: Aaaa, te duci in Moldova...
Eu: Nu, nu ma duc in Moldova.
Ea: Pai daca te duci in Vrancea... normal, te duci in Moldova.
Eu: Nu toata Vrancea e in Moldova.
Ea: Cand spui Vrancea, automat spui Moldova, ce imi tot tii mie lectii de geografie?
Eu: Este adevarat ca o mare parte din Vrancea se afla in Moldova, dar mai este o parte care se afla in Muntenia. Acei oameni au mai multe obiceiuri din Muntenia decat din Moldova. De acolo de unde ma duc eu, daca mai urci vreo 27 de kilometri, intri in munte.
Ea: Toata lumea stie ca Vrancea e in Moldova.
Ea: Da, dar toata lumea ar trebui sa stie ca Moldova incepe de la Milcov. Pana la Milcov e Muntenia. Multi cred ca Moldova se intinde chiar pana la Ploiesti, ceea ce nu este adevarat.
Ea: Pai asa este. Pana la Ploiesti e Moldova, noi stam in Bucuresti si restul e Oltenia.
Eu: Si Muntenia? O scoatem de pe harta?

Nu am primit raspuns la ultimele intrebari. Cert este ca fata nu avea nici macar elementarele notiuni de geografie si clar nu stia cum si in ce se imparte tara asta. Cum sa avem pretentia ca strainii sa ne cunoasca tara cand nici macar noi nu ne-o cunoastem!?

Niciun comentariu: