luni, 17 decembrie 2007

Bradulet, bradut, bradut... cat esti tu de scumput...



Ca tot omul care n-are nicio treaba cu salvarea brazilor si a pomilor in general, urmaresc si eu pretul brazilor (naturali, normal) in vederea achizitionarii unuia. Nu vreau un pom de zeci de metri pentru ca nu am unde sa il tin, dar nu vreau nici unul pe care sa dau milioane pentru ca nu merita. Pna acum, nu am gasit in Bucuresti unul care sa ma incante nici din punct de vedere al marimii, dar nici din punct de vedere al pretului; cert este ca nici nu m-am omorat cautand.

De curand am fost in Buzau si mi-am adunat fata de pe jos (aproape la propriu, dar mai mult la figurat)cand am vazut ca acolo exista bradul ideal pentru mine. Nici prea inalt, nici prea mic, foarte incarcat si la.... la.... 20 lei. Cu o zi inainte sa plec am vazut in Bucuresti un bradut care nu cred ca depasea juma' de metru si care costa 100 lei. Hmm... ce discrepanta...

Asadar, bradut cam scumput, tinand cont de faptul ca te tin doar doua saptamani in casa...

3 comentarii:

Jimmy spunea...

pacat ca mi-am luat deja brad. altfel dadeam si eu o tura pe la buzau.
wb in blogging, btw:P

iulia spunea...

tradu ultima propozitie (cu tot cu "p"-ul de la sfarsit)

Jimmy spunea...

wellcome back in blogging, by the way;limbuta de mess
dar tu stiai deja asta