luni, 17 decembrie 2007

Trenule, masina mica!



Sau mai bine zis: trenule, ca frig mai e!

Am avut de curand deosebita placere de a circula cu mult prea minunatul frate mai scump al trenului Personal: Rapid. Prea mare diferenta intre cele doua trenuri nu e. Sau poate ca e dar se simte doar la pret si putin - putin la viteza (uneori). Ideea e ca la intoarcere spre Bucuresti am nimerit intr-un Rapid care venea de la Suceava si in care mai avea putin zapada si ajungea pana in primul compartiment intalnit. Tre' ca tare inzepeziti au fost sucevenii...
Oricum, eu nu am aflat de ce nu ne-au dat caldura. Nu am ajuns sa imi iau geaca pe mine, dar daca mai dura mult calatoria, o faceam. Mie mi-a fost frig. Si ce caldura am nimerit cand am plecat din Bucuresti... (tot Rapid, normal).

Un domn din compartiment a intrebat controlorul care este deosebirea dintre clasa I si clasa a II-a, pentru ca de confort la clasa I nu poate fi vorba. Iar controlorul a raspuns: Diferenta si confortul constau in faptul ca la clasa I aveti mai mult spatiu intre fotolii, iar la clasa a II-a stati mai inhesuiti. Hmm.... Vaaai, ce de confort, da' ce de bani...

Si caldura de ce n-au dat?

Un comentariu:

Jimmy spunea...

era prima zapada adevarata, domne. v-au lasat sa va bucurati de ea si de efectele ei din plin:))
diferenta dintre clasa 1 si a 2-a la orice tren este data de marimea tepei luate odata cu achizitionarea biletului.