duminică, 30 decembrie 2007

Mesaje

Dupa cum bine stie toata lumea, perioada sarbatorilor este prielnica sms-urilor. Acum, nu stiu cat la suta inventeaza si cat la suta copiaza romanii urarilea alea care in rima, care in proza, dar doar de sarbatori vezi asa o pleiada. Iata cateva pe care le-am primit eu de Craciun:
- "Sfanta Sarbatoare a Craciunului sa va aduca in suflet toata linistea de care aveti nevoie, multa sanatate si fericire"
- "Mos Craciun exista!"
- "In fata unei porti de Rai iti doresc sa stai. Sa te ninga cu pace, dragoste si sanatate"
- "Magia sarbatorilor de iarna sa va umple sufletul de liniste si pace"
- "Mos Craciun bate la usa/ Scoate mana din manusa/ Si va da din palma lui/ Darurile cerului/ Langa brad si langa foc/ Sa va umple de noroc"
- "Un batranel cu chipul drag,/ V-a calcat al casei prag/ Sa nu jigniti, e Mos Craciun/ Si va aduce un an mai bun"
- "Miros de brad, parfum de flori/ bat la fereastra uratori./ Clipesc pe cer mii de culori/ Fiti fericiti de sarbatori/ Acum si-n anii urmatori!"

Lista continua... unde mai pui ca vine si Revelionul... hai sariti cu sms-ul...

7 comentarii:

Jimmy spunea...

Al meu nu e pe acolo. Ce bine e in anonimat;)) Sms-ul cu Mosu' e tare si trebuie sa apreciezi efortul oamenilor de a da mass pe mobil. Spre deosebire de mess, asta costa. Originalitate nu avem, ca de sute de ani se zic aceleasi lucruri. La (mai) mare!

Jimmy spunea...

mentiune: sms-ul cu Mosu' care exista e tare, ca sunt multe cu mosi de Craciun

iulia spunea...

Maria, de unde stii ce se spunea acum 99 de ani? Ai vreo stenograma?

Jimmy spunea...

nope..am o marturie. mi-a zis strabunica:D

iulia spunea...

Sa-mi faci cunostinta cu stabunica... aaa... cand ti-a zis?

Jimmy spunea...

mi-a dat sms..."iti urez ce mi se tot ureaza si mie de 100 de ani: Craciun fericit si multa sanatate, ca-i mai buna decat toate". pacat ca l-am sters:P

iulia spunea...

Eu ma straduiesc sa o invat pe mama cum functioneaza un telemobil si strabunica ta trimite sms? Tare